Mise Rosetta z budoucí perspektivy – síla ambicí, tvrdohlavosti a velkolepého marketingu.
Přesně před rokem dosáhla Evropská kosmická agentura ESA pozoruhodného úspěchu. Její sonda Rosetta se po desetileté misi, během které několikrát prolétla kolem Země a Marsu, jako první v historii dostala na oběžnou dráhu komety. 12. listopadu 2014 pak Rosetta vypustila na kometu modul Philae, jehož dosednutí sice nebylo zcela úspěšné, přesto se mu podařilo odeslat k Zemi dost zajímavých informací. ESA si tuhle velkou událost marketingově pohlídala. Média byla loni téhle události plná a peníze se našly i na ambicioznější propagaci – krátký film, který měl Evropany přesvědčit, že kosmickou agenturu potřebují. Pro tuhle reklamu agentura našla ideálního režiséra.
Tomek Bagiński – to jméno si zapamatujte. Za sebou má dlouhou řádku převážně animovaných a převážně výborných kraťasů, před sebou pak opravdu velký projekt. Na rok 2017 chystá velkofilm o slavném zaklínači Geraltovi, hrdinovi románů Adrzeje Sapkowského i počítačových her od studia CD Projekt RED. Má na to, aby uspokojil náročné fandy téhle transmediální fantasy ságy? Posuďte sami.
- Ambition – vizuální hostina od režiséra Zaklínače - 22.11.2015
- REDAKČNÍ STŘIŽNA: Katniss, Depp, Jolie, Clapton i české 3D - 21.11.2015
- Legendy zločinu – Tom Hardy s Tomem Hardym se překonávají - 15.10.2015